در همایشی از فعالان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان همدان قدر دانی شد.

قدردانی از فعالان فرهنگی، اقتصادی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  روسای اتحادیه‌ها،کارآفرینان، مسئولان، تولیدکنندگان و مروجان تولید داخلی وصنایع بومی. خانواده‌های شهدا‌ی دوران دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و نماینده ولی فقیه در استان از جمله تجلیل شوند گان بودند.

نماینده، ولی فقیه در استان در این مراسم با تشریح توانمندی‌های ملی کشور  گفت: دولت وملت باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد، و از کالای ایرانی حمایت کنند.

وی به خروج امریکا از برجام اشاره کرد و گفت: باید با تبدیل این  موضوع به فرصت از هیاهوی دشمن نهراسیم.

معاون مدیریت منابع انسانی استانداری هم  اینکه خرید کالای ایرانی یک تکلیف و وظیفه برای هر ایرانی است، بیان کرد: برهمگان واجب است که در هر لباس وجایگاهی که هستند با حمایت از کالای ایرانی دل رهبری را شاد کنند.

قیاسی افزود: حرکت بزرگ اقتصادی که چند سالیست آغاز شده است با دشمنی  امریکا وپیمان شکنی او متوقف نخواهد شد.

گازرانی رئیس اتاق اصناف همدان نیز، با بیان اینکه اصناف پشتیبان اقتصاد ومردم  هستند گفت: با حذف برخی قوانین دست و پا گیر و ناکارآمد، واحد‌های تولیدی بیش از گذشته رونق خواهند گرفت.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت از تولید داخلی را به همت اصناف امکان پذیر دانست وگفت: قاچاق کالا آفت تولید داخل است و ما با جدیت نه در حرف که در عمل از کالای ایرانی حمایت میکنیم.

خجسته همچنین تعیین تکلیف ومناسب سازی میزان مالیات استان را عامل توسعه ورونق صنعت استان برشمرد.

آقای علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به نقل از رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های اقتصادی را جهاد در راه خدا دانست وگفت: تامین منافع اقتصادی کشور برای دولت وملت عزت وعظمت به ارمغان میاورد.

وی با تشریح اقتصاد‌های پویا در جهان گفت: تولید کالا‌های با کیفیت و کاربردی اعتماد مصرف کننده را موجب می شود؛ و رونق اقتصادی را بدنبال دارد.

انتهای پیام/د.ا

فعالان فرهنگی و اقتصادی همدان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.