رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 314 کیلوگرم تریاک و 131 کیلوگرم حشیش که زیر محموله قانونی آهن جاساز شده بود، خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سید تقی حسينی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ، قصد انتقال محموله ای افیونی از شرق کشور به استان اصفهان را دارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: یک دستگاه کامیون کشنده متعلق به این قاچاقچی که حامل محموله قانونی آهن اسفنجی بود در یکی از ورودی های شرقی استان اصفهان شناسایی و برای بازرسی متوقف شد.

سرهنگ حسینی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده،314 کیلوگرم تریاک و 131 کیلوگرم حشیش که زیر محموله آهن جاساز شده بود، کشف و خودرو و محموله توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات 2 سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/م

کشف مواد افیونی در محموله آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.