معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به تشکل‌های جوانان در کشور اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی تندگویان عصر امروز در آئین تجلیل از جوانان برتر در اردبیل اظهار داشت: دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به تشکل‌های جوانان در کشور اختصاص داده است که این مقدار رقم قابل توجهی بوده و می‌تواند نقش مناسبی در ایجاد اشتغال برای جوانان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اختصاص اعتبارات به تشکل‌های جوانان مناطق روستایی و محروم است افزود: انتظار می‌رود با اختصاص این اعتبارات گام بزرگی در ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه ایجاد شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در حال حاضر ۲ هزار تشکل جوانان در کشور فعالیت می‌کنند که انتظار می‌رود این تشکل‌ها تا پایان دولت به ۶ هزار تشکل برسد.

تندگویان اظهار کرد: ایجاد تشکل‌های جوانان به صورت تخصصی یکی از اولویت‌های اساسی بوده که در بخش‌های مختلف شبکه‌های تخصصی راه‌اندازی شده و دستاورد‌های خوبی در این زمینه به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های بسیار بزرگی برای ما هستند و ما قدران این جوانان هستیم که توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین باشند.

تندگویان بیان کرد: با وجود مشکلات جوانان در عرصه‌های مختلف افتخاراتی کسب کرده‌اند که روز به روز براقتدار جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف افزوده می‌شود.

در پایان مراسم از جوانان برتر استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگار خدیجه پرورش

انتهای پیام/پ

معرفی جوانان برتر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.