مدیران فارسی کم کار در حوزه کسب و کار کارت زرد و قرمز می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دارا کیانی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس ظهر امروز شنبه در نشست خبری راه ارتباطی مردم و دولت در فارس اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مدیرانی که در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری کم‌کار باشند با کارت زرد و قرمز مواجه می شوند.

کیانی بیان اینکه در استان فارس برخی از ارگان ها به طور جزیره ای فعالیت می کنند که این نوع برخورد در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری استان تاثیر دارد، افزود: برای رفع این مشکل چنانچه از اداره ای اینگونه کم کاری ارائه شود در مرحله اول کارت زرد و چنانچه تکرار شود به وزارتخانه اعلام می شود.

وی افزود: اعتقاد دارم دستگاه‌های نظارتی سعی بر ایجاد جامعه‌ای برای آرامش مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه دفتر بازرسی در بحث دستگاه‌های اجرایی و عمومی نظارت دارد، اضافه کرد: در این خصوص اصلاح ساختار اداری باعث می‌شود با کمترین هزینه پاسخگو باشند و موضوع دیگر بازرسی است.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس با بیان اینکه در ۵ سال گذشته گام های موثری در مبارزه با فساد ایجاد شده است، ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده در کشور بیشترین شکایات از شهرداری، بهداشت و درمان و تامین اجتماعی است.

کیانی با اشاره به اینکه سعی کردیم با ایجاد سامانه قوی این ۳ مجموعه را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: موضوع سامانه ۱۱۱ که از سال ۸۸ شروع و سال ۸۹ افتتاح شد مد نظر است.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس اظهار کرد: سامانه ۱۱۱ استانداری فارس در چند سال گذشته مقام نخست کشور را بدست آورده است و نکته بسیار مهم ارائه مشاوره در سامانه است.

وی گفت: از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر به طور مستقیم پاسخگویی انجام می‌شود و از این ساعت به بعد پیام‌ها دریافت می‌شود.

کیانی با اشاره به اینکه نمره مدیران در سال ۹۶ برای تائید استاندار آماده شده است، تصریح کرد: بالاترین نمره ۲۸ و کمترین زیر ۱۴ است و در بحث بازرسی هم بازرسی موردی و زمانبندی مد نظر قرار دارد.

مدیرکل بازرسی استانداری فارس در بحث سامد نیز با بیان اینکه در سال ۹۶ حدود ۳۵ هزار و ۵۸ مورد تماس داشتیم، ادامه داد: از این تعداد ۷۷۳۰ مورد ثبت و پیگیری، ۱۱۹۰ مورد مشاوره و ۶۶۴۰ مورد هم به دستگاه اجرایی ارجاع شده است.

کیانی اضافه کرد: پارسال ۵۳ مدیر و فرماندار در سامد پاسخگوی مردم بودند.

وی در خصوص وضعیت شهرداری ها نیز بیان کرد: مشکل اساسی شهرداری ها وجود قوانین و بخشنامۀ فراوان است.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در نشست خبری راه ارتباطی مردم و دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار