فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: در ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت شهرستان استان، دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی موادمخدر کشف شده در سال جاری خبر داد و افزود: مواد مخدر کشف شده شامل یک هزار و ۹۹۰ کیلوگرم تریاک، ۱۲ کیلوگرم هروئین، ۸۸۴ کیلوگرم حشیش، ۵ کیلوگرم شیشه و ۹ کیلوگرم سایر موادمخدر بوده است.

گودرزی ادامه داد: در این ارتباط ۴۰ قاچاقچی دستگیر و ۳۹ خودرو توقیف شد که این افراد در قالب ۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشتند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: جمع کل موادمخدر کشف شده از ابتدای امسال تا دیروز ۸ هزار کیلوگرم و جمع افراد دستگیر شده به ۲ هزار و ۲۱۶ نفر رسیده است.

وی همچنین از کشف باند چاپ و توزیع دلار تقلبی در شیراز خبر داد و گفت: از یک باند چهار نفره ۲۳۴ قطعه ۱۰۰ دلار تقلبی و ۲۳ هزار و ۶۰۰ دلار جعلی کشف شد.

سردارگودرزی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های حرفه‌ای مشخص شد این اسکناس‌ها در شیراز چاپ و با دلار‌های واقعی ترکیب شدند و قرار بوده که در بازار توزیع شود، اظهار داشت: با تحقیقات و شناسایی متهمان و مخفیگاه این افراد، در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.
انتهای پیام/ر

متلاشی شدن باند جعل اسکناس و ارز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.