فرمانده نیروی انتظامی فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف ۲۰۴ کیلو و ۳۸۰ گرم مواد مخدر در شهرستان‌های داراب و لارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب با اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های کوهستانی در محور‌های فرعی شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودروی متعلق به این باند را شناسایی کردند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس، به سرعت خود ادامه داد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۶۴ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

سردار گودرزی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، میزان ۴۰ کیلو گرم تریاک کشف و یک دستگاه وانت نیسان که اسکورت محموله بود نیز توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار