فرماندار نهاوندگفت: شهرستان نهاوند با توجه به قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات و حضور زائران اربعین ظرفیت گردشگری بین المللی را دارد.

نهاوند مستعد جذب گردشگران بین المللیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری ،فرماندار نهاوند در مراسم آغازبه کار همایش دو روزه تخصصی و ملی گردشگری نهاوند افزود: شهرستان نهاوندبا این همه سابقه تاریخی ظرفیت خیلی خوبی برای جذب گردشگری بین المللی دارد و همه باید تلاش کنیم تا سرمایه گذاران جذب نهاوند شوند.
وی درادامه هدف از برگزاری این همایش دو روزه معرفی استعداد طبیعی و گردشگری شهرستان نهاوند برشمردو  اظهارداشت: شهرستان نهاوند دارای بیش از ۲۱۰ آثار طبیعی و تاریخی ثبت شده به همراه ده ها سراب و جنگل طبیعی و دست کاشت است.
محسن جانجان دبیر اجرایی این همایش نیز اظهار داشت: این همایش به مدت دو روز برگزار و مقالات در کمیته های تخصصی ارائه می شود.

 وی  با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰۰مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، یادآور شد: ۲۷ مقاله آن برگزیده و از این تعداد ۸ مقاله نیز به عنوان اثر برگزیده معرفی می شوند.
گفتنی است، در حاشیه برگزاری این همایش دو روزه نمایشگاه عکس و گردش در طبیعت نیز برای میهمانان پیش بینی شده است تا میهمانان با آثار طبیعی و تاریخی شهرستان نهاوند بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/غ

نهاوند دارای ظرفیت گردشگری بین المللی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.