انقلاب اسلامی محصول تلاش روحانیت، علما و گذشتگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت ‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش سفیران هدایت سربازان ولایت با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران صورت نمی ‌گرفت، از روحانیت، اسلام و شیعه خبری نبود، گفت: انقلاب اسلامی محصول تلاش روحانیت، علما و گذشتگان بوده است و اگر امروز مقام معظم رهبری در برابر این هجمه‌ های تبلیغاتی نمی ‌ایستاد، انقلاب اسلامی دچار مشکل می ‌شد.

وی با بیان اینکه مازندران پشتیبان ولایت است، افزود: روحانیت و همه مردم مازندران در دفاع از ولایت کفن می‌ پوشند و در خط مقدم دفاع حاضر می ‌شوند.

آیت ‌الله طبرسی با اشاره به موضع ‌گیری شفاف و قاطع رهبر انقلاب اسلامی در برخورد با آمریکا گفت: اینکه رهبر انقلاب اسلامی سخن پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در برابر استکبار را مطرح می‌ کنند، باید قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از منابر زمینه ترویج استفاده از کالای ایرانی را تبلیغ کنیم، افزود: در این ماه فرصت زیادی وجود دارد و باید از آن استفاده کنیم.

وی خواستار ترویج مناسب دین از منابر شد و گفت: دین را آنطور که امام راحل و رهبری تبیین کردند، به جوانان آموزش دهیم.

آیت ‌الله طبرسی افزود: در حال حاضر جوانان ما رشد فضای مجازی با بحران هویت مواجه هستند و مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند، باید تلاش کنیم که دغدغه‌ ها را به‌ صورت جدی تبیین کنیم.

انتهای پیام/ م

انقلاب اسلامی محصول تلاش روحانیت، علما و گذشتگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.