استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ظرفیت‌های طبیعی استان در زمینه جذب سرمایه گذار استفاده شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در سفر به شهرستان کوهرنگ و در آیین کلنگ زنی شبکه‌های داخلی گاز شهر و ۱۷ روستای بخش بازفت اظهار داشت: خدمات رسانی و توسعه مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری در دولت دوازدهم شتاب گرفته است.

وی افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله شبکه آبرسانی، گاز، برق، جاده و ارتباطات در مناطق روستایی با هدف توسعه گردشگری، ایجاد اشتغال، بهبود معیشت مردم و جلوگیری از مهاجرت، در اولویت برنامه‌های استانی قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های طبیعی برای جذب سرمایه گذار گفت: روستا‌ها با برخورداری از استعداد‌های تولیدی از جمله کشاورزی، دامداری و منابع بکر طبیعی، نیازمند سرمایه گذاری برای توسعه هستند.

عباسی با اشاره به طبیعت بکر و استعداد‌های گردشگری کوهرنگ اضافه کرد: این شهرستان در مرکزیت سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان قرار دارد که با معرفی بهتر ظرفیت‌های گردشگری آن، می‌توان بوم گردی را در منطقه گسترش داد.

وی با بیان تأثیر ایجاد مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های روستایی در جذب گردشگر گفت: دولت هم برای راه اندازی این واحد‌های اقامتی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور افتتاح، کلنگ زنی و سرکشی از چند پروژه عمرانی و تولیدی، به شهرستان کوهرنگ سفر کرد.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

توسعه مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری شتاب گرفته است

برچسب ها: گازرسانی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار