سرپرست جدید بهزیستی استان تهران گفت: سرریز شدن آسیب‌های اجتماعی به استان تهران امری اجتناب‌ناپذیر بوده و با مشارکت سایر دستگاه‌ها قابل کنترل است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش بیات نژاد سرپرست جدید بهزیستی استان تهران، در مراسم تودیع مدیر کل این اداره که امروز (شنبه 22 اردیبهشت ماه) با حضور مسئولان سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: سرریز شدن آسیب‌های اجتماعی به شهر و استان تهران امری اجتناب‌ناپذیر است، اما با مشارکت سایر دستگاه‌ها قابل کنترل است.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده به عنوان مدیر کل بهزیستی استان البرز، 30 ماه و 8 روز مشغول به کار بودم و انجام وظیفه کردم.

سرپرست بهزیستی استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر ۱۹ هزار مددجوی معلول و ۲۵ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان تهران هستند و این سازمان خدمات لازم را به آن ها ارائه می دهد.

بیات نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: استان تهران به دلیل مهاجرپذیری بالا با انواع آسیب های اجتماعی مواجه است و البته نباید این موضوع را تهدیدی برای این استان تلقی کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 27 هزار معلول پشت نوبت دریافت خدمات و تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی هستند و به محض فراهم شدن شرایط و بودجه مورد نیاز به چرخه حمایتی بهزیستی وارد می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار