نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تجمیع دستگاه های مختلف حمایتی با یکدیگر تاکید کرد.

ضرورت تجمیع دستگاه‌های حمایتی با یکدیگربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بر ضرورت تجمیع دستگاه‌های مختلف حمایتی با یکدیگر تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: جریان خیرخواهی ملت ایران باید به دنبال کار بهزیستی باشد و موسسات مردمی و خیریه‌ای می‌توانند بازوی توانمندی برای انجام هر چه موفق تر فعالیت سازمان بهزیستی کشور باشند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: کشور ما با سایر کشورها در شاخصی چون عدالت اجتماعی متمایز است و عدالت اجتماعی مفهومی عمیق تر و گسترده تر از شعار رفاه اجتماعی است.

وکیلی اضافه کرد: در حال حاضر با آرمان‌ها و اهداف تعیین شده اولیه فاصله زیادی داریم و باید تلاش خود را افزایش دهیم تا انتظارات این حوزه را بر آورده کنیم و گام های موثری در این حیطه برداریم.

وی در ادامه یادآور شد: رویکرد غیرشعاری و غیرتبلیغاتی سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر، این مجموعه را به فرهنگ اصلی بهزیستی نزدیک کرده است و اگر بتوانیم مشکلات موسسات خیریه فعال در حوزه رفاه اجتماعی را مرتفع کنیم، برای حمایت از افراد نیازمند نیازی به استمداد دولت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید در حیطه اول به مشکلات مردم رسیدگی شود
آخرین اخبار