شهردار سابق تهران با انتشار نامه‌ای از شهردار شدن حسینی مکارم حمایت کرده است.

حمایت نجفی از شهردار شدن حسینی مکارمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی نجفی شهردار سابق تهران برای دومین بار حمایت علنی خود نسبت به شهردار شدن حسینی مکارم را اعلام کرد.

شهردار سابق تهران با انتشار یک نامه سرگشاده که ظاهرا خطاب به اعضای شورای شهر تهران است، با تاکید بر پاکدستی و سلامت مالی حسینی مکارم نوشته است: او در فعالیت‌ها و مواضع سیاسی با جریان اصلاح طلب هماهنگ و هم راستا بوده‌ است.

متن نامه نجفی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با عرض سلامت خدمت سروران عزیزی که از میزان شناخت اینجانب نسبت به جناب آقای حسینی مکارم سوال فرموده‌اند، لازم می‌دانم ضمن سپاس و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران که فرآیند انتخاب شهردار را در فضایی خردمندانه و مردم سالار سپری کرده‌اند، اعلام می‌دارم که حدود سی سال است ایشان را از نزدیک می‌شناسم و در موقعیت‌های مختلف مدیریتی از همکاری و معاضدت وی بهره برده‌ام و ایشان را مدیری توانمند، برنامه ریز و تخصص گرا یافته‌ام و در پاکدستی و سلامت مالی و روحیه تواضع و مردمداری وی تردیدی ندارم.

در دوران مسئولیت من در شهرداری تهران خدمات حسینی مکارم در تامین مالی پایدار برای شهرداری و شفاف سازی امور مالی و ایجاد انضباط غیرقابل انکار و بسیار ارزنده است و تعامل ایشان با مسئولان و مدیران شهرداری در سطوح مختلف منجر به تقویت و تشدید روحیه مثبت نسبت به وی در میان مدیران شهرداری شده است. ایشان در فعالیت‌ها و مواضع سیاسی نیز همواره با جریان اصلاح طلب هماهنگ و همراستا بوده‌اند.

در مجموع فکر می‌کنم ایشان به دلیل آشنایی با برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارکنان شهرداری و داشتن توانایی همکاری، هماهنگی و تعامل با سایر مراکز و ارکان و دستگاه‌های اجرایی کشور گزینه مناسبی برای شهرداری تهران هستند و مسلما در صورت انتخاب به این سمت، بنده و بسیاری از اعضای تیم مدیریتی شهرداری با طیب خاطر با ایشان همکاری و همراهی خواهیم داشت.

«محمدعلی نجفی»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار