فرماندار سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال تسهیلات روستایی در سمنان پرداخت‌شده است گفت: ۵ طرح اشتغال روستایی تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان گفت: 17 طرح اشتغال روستایی به کمیته فنی کارگروه اشتغال در سمنان ارائه‌شده است که از این تعداد 5 طرح تصویب در روستاهای سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اعتبار 10 میلیارد و 12 میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به سرمایه‌گذاران افزود: با اجرای این طرح‌ها بیش از 14 نفر در روستاهای سمنان صاحب شغل جدید می‌شوند.

فرماندار سمنان اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق روستایی در اولویت نخست دانست و اذعان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مناطق روستایی ازجمله شاخص‌ترین اقداماتی است که دولت در این عرصه انجام می‌دهد و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

دانایی با اشاره بر نقش موثر روستانشینان در رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی تصریح کرد:تسهیلات اشتغال روستایی ارزان‌قیمت با سود 6 درصد به فعالان اقتصادی در این بخش ارائه خواهد شد.

وی با تأکید بر جذب گردشگر به روستاهای سمنان زمینه‌ساز توسعه و آبادانی است ، اجرای طرح‌های گردشگری و بوم گردی در روستاهای سمنان را در دستور کار مسئولان دانست.

انتها پیام/و

اشتغال روستایی با تسهیلات ارزان‌قیمت در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.