رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است، گفت: آمد و شد خودروها در محورهای مازندران نیمه‌سنگین است.

محور مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه است/ ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16:30 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:30 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها در محور کندوان، اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در محور کیاسر به‌صورت نیمه‌سنگین و در محور سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

قدمی یادآور شد: همچنین در ارتفاعات محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر شاهد بارش باران و لغزندگی هستیم که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بارش باران لازم است رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند؛ چراکه احتمال ریزش سنگ در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

انتهای پیام/ز

محور مرزن آباد یکطرفه شد

برچسب ها: بارش باران ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.