در بسته هفتگی دریچه (شماره 206)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود WPS Office + PDF 10.9.6 - برنامه آفیس قدرتمند اندروید

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

 
دانلود  WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios
 

دانلود CamScanner - Phone PDF Creator FULL 5.6.5.2018 Unlocked - برنامه اسکنر اندروید

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید. این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.


CamScanner

دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.158 برنامه کاهش حجم عکس اندروید

نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی ها و دوربین های حرفه ای گرفته می شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

دانلود پیام‌رسان سروش 1.9.0 برای اندروید و آی‌اواس
شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها به همنشین کاربران تبدیل شده‌اند و البته کاربران هم به دنبال بهترین آن‌ها برای استفاده هستند. در این میان برخی شبکه‌های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند. پیام رسان سروش نرم افزاری جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.
تمرکز اصلی پیام رسان سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد. امکاناتی که بعضا در نرم افزار تلگرام هم یافت نمی‌شود.
 
دانلود پیام‌رسان سروش 1.8.0 برای اندروید و آی‌اواس
 

دانلود بیسفون پلاس 0.6.5؛ پیام‌رسان ایرانی با قابلیت‌های کاربردی
نرم افزار پیام رسان ایرانی بیسفون که به روزی به عنوان پر مخاطب ترین پیام رسان ایرانی شناخته میشد پس مدتی عدم به روزرسانی نسخه های بیسفون ، با نسخه متحول شده بیسفون پلاس به بازار رقابت پیام رسان ها بازگشت.

دانلود بیسفون پلاس 0.6.5؛ نسخه متحول شده با قابلیت های جدید مانند تماس صوتی 

 دانلود پیام رسان گپ 4.1؛ امکاناتی فراتر از ارتباط

پیام رسان گپ همانند سایر پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه، کانال و تماس صوتی را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد، اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است. شرکت ها و افرادی که دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق « پیام رسان گپ »، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند.

دانلود پیام رسان گپ؛ امکاناتی فراتر از ارتباط

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Clipboard Manager Pro 2.5.2 نرم افزار مدیریت کلیپ بورد اندروید
کلیپ بورد، نام حافظه داخلی سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس است. زمانی که یک متن را کپی می‌کنید این متن در فضای کلیپ‌بورد سیستم‌عامل گوشی هوشمند شما ذخیره می‌شود و تا زمانی که متن جدیدی کپی نکنید می‌توانید از متن قبلی استفاده کنید. اما زمانی که متنی جدید کپی می‌شود حافظه کلیپ‌بورد آپدیت می‌شود و متن قبلی دیگر در دسترس کاربر نخواهد بود. نرم افزار Clipboard Manager Pro برنامه‌ای است که با آن می‌توانید حافظه کلیپ‌بورد گوشی هوشمند خود را مدیریت کنید و با استفاده از این نرم افزار تمامی حافظه کلیپ بورد شما در دسترس‌تان خواهد بود.
 
دانلود Clipboard Manager Pro 2.3.5 نرم افزار مدیریت کلیپ بورد اندروید

دانلود IDM+: Fastest download manager v7.1 برنامه اینترنت دانلود منیجر برای اندروید
دانلود آسان فایل ها و برنامه‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران این گوشی‌ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل‌های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا کرده و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.
 
دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر

دانلود CM Security AppLock Antivirus 4.4.2 - بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است  که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.

 CM Security Antivirus AppLock جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با  بیش از 500 میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین  نرم افزار های آنتی ویروس است ، این برنامه  قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه  شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن  توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است.

 
دانلود 4.1.1 CM Security؛ پرطرفدارترین آنتی ویروس موبایل جهان

دانلود NetGuard Pro – no-root firewall 2.196 برنامه فایروال بدون نیاز به روت اندروید
یکی از مشکلات مهم کاربران تمام شدن سریع شارژ اینترنت آنهاست، یکی از مهمترین عاملهای صرفه جویی در مصرف اینترنت قطع کردن دسترسی آنها به اینترنت است. برای این کار ما نرم افزار NetGuard را به شما پیشنهاد می کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اکثر برنامه یا دانلود نمیشه اگر هم دانلود بشه نصب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۶:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام، خوب بود از آنتی ویروس وطنی اندروید (پادویش) یادی می کردید، هر چند پولی می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
برنامه‌های ارائه شده در هر هفته تکراری و شبیه هم می باشند و تنوع موضوعی ندارند
آخرین اخبار