مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان هشدار داد با توجه به پدیده گردو غبار از عصر امروز در جنوب استان از رانندگان خواست با توجه به کاهش میدان دید در شب هنگام از سرعت‌های غیر مجاز و سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این اطلاعیه آمده است: با توجه به وجود ریگزار‌ها و شن‌های روان در حاشیه محور رودبار به ایرانشهر و احتمال انتقال شن‌های روان به بستر محور‌های ارتباطی رانندگان قبل از حرکت حتما چراغ‌های خودرو‌های خود را چک و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند.

همچنین در این اطلاعیه با اشاره به تردد تریلر‌های حامل مواد سوختی بر تردد ایمن رانندگان در این محور تاکید شده است. مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اعلام کرده است دوربین‌های نظارت تصویری فعال در محور‌ها هرگونه تغییر شرایط جوی را به لحظه به این مرکز منتقل و در صورت نیاز وضعیت تردد در محور‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است.

انتهای پیام/ی

هشدار راهداری درخصوص وضعیت راه ها

برچسب ها: حمل و نقل ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار