در نهمین مجمع مدیران ومسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اداره کل اوقاف کرمان برای هفتمین سال متوالی به عنوان اداره کل برتر کشور تجلیل و قدر دانی شد.

اوقاف کرمان حائز رتبه برتر کشوری شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اوقاف استان گفت: درراستای تحقق برنامه سال ۱۳۹۶ نهمین اجلاس سراسری مدیران و روسای ادارات سازمان اوقاف وامورخیریه کشور جهت تجلیل از ادارات کل برتر باحضور نماینده ولی فقیه وریاست سازمان اوقاف کشور برگزارشد.

وی افزود: براساس بازرسی‌های انجام شده در خصوص عملکرد برنامه‌ها و ورود اطلاعات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف استان علاوه بر قرار گرفتن در طیف الف. ادارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ارزیابی عملکرد سالانه طی شش سال گذشته رتبه برتری را در میان همه ادارت اوقاف سراسر کشورکسب کرده است.

رستمی با اشاره به اینکه در این مجمع از اداره کل اوقاف کرمان برای هفتمین سال متوالی به عنوان اداره کل برتر کشور تجلیل و قدر دانی شدتصریح کرد: در این اجلاس نیز ادارات اوقاف نواحی ناحیه یک و دو شهرستان کرمان، شهربابک، رفسنجان، سیرجان، زرند، بردسیر و همچنین معاونت‌های توسعه و پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، ثبتی و حقوقی، اداره مالی، انفورماتیک، اداره تحقیق و روابط عمومی نیز با اهدا لوح برتری، تجلیل شدند.

انتهای پیام/ح

تجلیل از اوقاف وامور خیریه استان کرمان درمجمع کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار