فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست: ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن موتور سیکلت خود در کوچه‌ها و معابر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از انهدام باند سرقت موتور سیکلت با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت موتور سیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی‌های قضائی در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۴ دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه همکاری اطلاعاتی مردم از طریق سیستم ۱۱۰ مهمترین پشتوانه پلیس در کشف جرائم است، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن موتور سیکلت خود در کوچه‌ها و معابر خودداری کنند.
انتهای پیام/آ

انهدام باند سرقت موتور سیکلت در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار