مدیر کل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی خبر داد.

توقف عملیات جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی در یاسوجامان الله جهانبین در گفتگوی  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، گفت: بارش شدید باران در شهرستان بویراحمد و بارش برف در ارتفاعات دنا عملیات  جستجوی پیکر جانباختگان  سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را متوقف کرد.
 
وی اظهارکرد: با این شرایط جوی و با توجه به اینکه منطقه صعب العبور و سخت گذر است امکان ادامه جستجو تا زمان مناسب شدن شرایط آب و هوایی  وجود ندارد.
جهانبین با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲۷ تیم واکنش سریع از استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگراستان‌های مختلف برای جستجو به محل سقوط هواپیما اعزام شده اند گفت: سه روز پیش نیز ۴۰ نفر از امدادگران از استان‌های مختلف و محلی به محل حادثه اعزام شده اند و کار جستجوی آخرین بقایای اجسادجانباختگان سانحه هوایی را ادامه دادند ، اما به دلیل شرایط نا مساعد جوی هم اکنون عملیات متوقف شده است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  گفت: از ابتدای حادثه سقوط هواپیما تاکنون تعداد ۲۱۲ بافت انسانی متعلق به ۶۰ مسافر جانباخته توسط جستجو گران هلال احمر کشف و به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.

کامروز امینی ادامه داد: با کار کدگزاری، نمونه برداری و انجام آزمایش‌های ژنتیکی که بر روی نمونه‌ها انجام شد توانستیم تاکنون پیکر ۲۱ جانباخته سقوط هواپیما را به خانواده هایشان تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه پیکر ۳۹ نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند، عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه اثری از ۶ مسافر دیگر سانحه سقوط هواپیما به ثبت نرسیده است.

پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان که ساعت ۸:۰۵ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال گذشته تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد در ۹ مایلی این فرودگاه و پس از حدود یک ساعت و ۲۵ دقیقه پرواز ارتباطش با برج مراقبت قطع شد و سقوط این هواپیما پس از چند ساعت بررسی
نهایی اعلام و همه ۶۶ سرنشین این پرواز جان باختند.

انتهای پیام/غ

توقف عملیات جستجو در دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.