رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان ورزشی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: همایش بزرگ تقدیر از ورزشکاران ۲۲ اردیبهشت ماه با تجلیل از ۱۴۰ ورزشکار قهرمان استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: هیات ورزش‌های همگانی استان فارس شامل ۶۰ رشته ورزشی است که همواره در عرصه‌های مختلف موفق و چشم گیر ظاهر شدند.

پاک فطرت ادامه داد: اولین دوره‌ی مربیگری درجه سه ورزش و بازی‌های کودکان برای نخستین بار در جنوب کشور به میزبانی شیراز در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: این دوره در ۲ بخش تئوری و عملی در ۲ بازه زمانی برگزار می‌شود که اولین بخش شامل آموزش‌های تئوریک از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت و بخش دوم شامل آموزش‌های عملی از بیست و ششم لغایت ۲۸ اردیبهشت است.

پاک فطرت با اشاره به جایگاه ورزش‌های همگانی نیز گفت: هیات ورزش‌های همگانی از ۳۰ کمیته و ۶۰ رشته ورزشی تشکیل شده که در این راستا ۳ قهرمان جهانی و ۱۳۴ قهرمان کشوری فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در اجرای سند تحول، ۱۴ طرح را در استان فارس با موفقیت اجرایی و امتیاز بالایی را کسب کرده و همچنین انعقاد ۱۶ تفاهم نامه همکاری بین هیات ورزش‌های همگانی فارس و سازمان‌ها، نهاد‌ها و اداره‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی انجام شده است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی فارس بیان کرد: برای توسعه ورزش‌های همگانی در استان فارس نیازمند کمک تمامی فرمانداران و مدیران استان هستیم که خوشبختانه استاندار فارس در این را دستورات لازم را ارائه کرده است.
انتهای پیام/ر

تجلیل از قهرمانان ورزش استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.