رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: معاونت بانوان وزارت ورزش به معاونت ورزش و خانواده تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در حاشیه برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز، گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در زمینه ارتقاء جایگاه معاونت بانوان وزارت ورزش و توجه به ورزش خانواده برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی کرده و آماده هرگونه همکاری است.

وی افزود: شعار امسال فدراسیون ورزش‌های همگانی بر مبنای سند توسعه و تحول با عنوان "مادران عمود خیمه ورزش همگانی کشور" نام گرفته و معتقدیم یک مادر می‌تواند دست فرزند خود را گرفته و در کنار همسرش به پارک و کلاس‌های ورزشی برود.

مجدآرا با اشاره به اینکه نخستین دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در همین راستا به میزبانی شهر شیراز برگزار شده است، ادامه داد: کشور ایران برای نخستین بار موفق به برگزاری این دوره بین‌المللی شده و فدراسیون جهانی ورزش‌های همگانی نیز از آن قدردانی کرده و این نشان از اهمیت ورزش و خانواده است.

وی با اشاره به برگزاری سه برنامه خوب بین‌المللی در شیراز، بیان کرد: شهر شیراز به عنوان پایلوت ورزش همگانی در کشور و عمود خیمه ورزش همگای معرفی شده و این دوره‌های آموزشی نیز بیش از پیش ادامه می‌یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: شیراز از طرف تفیسا یا سازمان بین‌المللی ورزش‌های همگانی برای برگزاری برنامه‌های بین‌المللی انتخاب شده و قابلیت‌های زیادی نیز در این زمینه دارد و می‌تواند تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/ر

دوره بین‌المللی ورزش و خانوادهدر شیراز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار