مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم ملی گذاشته ام تا به بهترین نحو ممکن در دیدارهای پیش رو حاضر شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا جهانبخش پس از تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر فصل طولانی را پیش‌رو داشتم و خوشبختانه توانستم بازی‌های خیلی خوبی را با تیمم در این فصل لیگ هلند انجام دهم، هر چند که فراز و نشیب‌های هم در بازی هایمان وجود داشت اما باز هم عملکردمان رضایت بخش بود. از طرفی شرایط و کیفیت تیم ما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود. حس فوق العاده ای داشتم و همه این عوامل دست به دست هم داد تا فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانم. پس از آمدن به ایران تصمیم گرفتم یک هفته از کی‌روش مرخصی بگیرم و استراحت کنم تا با آمادگی بیشتری در تمرینات حضور یابم. اما امروز  پس از مدت ها که موفق شدم از این امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیارمان گذاشته‌اند، وسوسه شدم تا تمرین کنم. من خیلی خوشحالم که امروز در اینجا هستم.

او در ادامه گفت: من از دیدن این امکانات واقعا شگفت زده شدم. قبلا این امکانات را در باشگاه‌های هلندی دیده بودم. این مجموعه بطور حتم ثمره تلاش چند ساله کادر فنی تیم ملی و شخص کی‌روش سرمربی تیم ملی بوده است. البته باید بگویم این امکانات و شرایط در اروپا طبیعتا بیشتر است. امیدوارم بازیکنان بتوانند به بهترین نحو از تمام استعدادشان برای موفقیت تیم ملی استفاده کنند. اما ما متاسفانه از داشتن چنین امکاناتی در کشورمان محروم بودیم. زمانی که به اینجا آمدم و امکانات را بازدید کردم و با چیزی که قبلا در اروپا مشاهده کرده بودم، به این نتیجه رسیدم که خوشبختانه به فوتبال دنیا نزدیک شده‌ایم. امروز زمانی که کی روش از امکانات این مجموعه برایم سخن گفت واقعا شگفت زده شدم. من احساس کردم که اینجا هیچ فرقی با خانه خودم ندارد. وقتی چنین امکاناتی را هر شخصی مشاهده کند بی شک دوست دارد که هر روز به اینجا بیاید و تمرین کند . من امروز قصدم  واقعا تمرین کردن نبود اما واقعا این امکانات آن قدر برایم جالب توجه بود که تصمیم گرفتم تمرین کنم.

جهانبخش درباره شرایط کنونی تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در روسیه گفت: معتقدم یکی از عواملی که می تواند تاثیر گذار باشد داشتن امکانات خوب است، چرا که این امکانات می‌تواند به بازیکنانی که در فوتبال ایران بازی می‌کنند کمک کند. امیدوارم نه تنها از این امکانات به نحو احس استفاده کنند بلکه حتی بتوانند توانایی هایشان را به معرض نمایش بگذارند. از طرف دیگر بازیکنانی هم که در خارج از ایران شاغل هستند که شرایط آن‌ها بسیار آیده آل است، به طوری که هفته به هفته در تیم هایشان می درخشند. قطعا این مسئله نوید روزهای بهتری را در آینده برای تیم ملی می دهد. رقابت خوبی بین بازیکنان است چرا که ما در همه پست‌ها چند بازیکن داریم به طوری که می توانند برای تیم ملی مثمر ثمر باشند.  این رقابت باعث می شود تا کیفیت تیم ملی هم افزایش یابد. مطمئنا از این هفته اردوی تیم ملی به صورت جدی تری شروع می شود و ان شاالله بتوانیم با تدابیری که کادر فنی برایمان در نظر می گیرند به شکل خوبی خودمان را مهیای حضور در جام جهانی کنیم.

آقای گل لیگ هلند درباره ادامه فعالیت خود در باشگاه آلکمار هم خاطر نشان کرد: واقعیت این است که واقعا تصمیم گیری در این رابطه برایم مقداری دشوار است و در حال حاضر قصدی برای صحبت کردن ندارم چون که در تعطیلات هستم. راستش را بخواهید تا روز آخری که بازی داشتیم نه با باشگاه و نه مدیر برنامه‌ام هیچ صحبتی نداشتم تا بدانم چه تصمیمی را گرفته اند. تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم ملی گذاشته ام. هم به حالت تیمی و هم شخصی به بهترین شکل ممکن توانستیم فصل را به پایان برسانیم. خدا را شکر به شکل خوبی لیگ را پایان رساندیم. باید زمان خوبی را پیدا کنم که درباره مسائل و قدم بعدی‌ام صحبت کنم.

او در پایان درباره اینکه آیا قول گلزنی در جام جهانی را می دهد یا خیر،گفت: قول دادن در فوتبال کار درستی نیست چرا که هیچ فوتبالیست و مربی‌ نمی‌تواند درباره آینده‌اش قول دهد. ولی من همیشه گفته‌ام سعی می کنم سال به سال بهتر شوم و پیشرفت کنم. در رده ملی هم حسم از اولین بازی که برای تیم ملی کردم با الانی که هستم فرقی نکرده است. قطعا بازی کردن برای تیم ملی کشورم یک افتخار بزرگ است و هر زمانی که این شانس نصیب من می شود سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. قطعا برای هر فوتبالیستی فراز و نشیب وجود دارد اما با وجود آقای گلی در لیگ هلند، انتظارات را از من بالا می‌برد. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی هایم را برای تیم ملی انجام دهم و هم مفید واقع شوم.

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار