نخستین کارگاه همکاری‌های تحقیقاتی پژوهشی ایران و سوئیس با حضور هیأت عالی رتبه این کشور، امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این کارگاه که با هدف جذب اعتبارات پژوهشی برای طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و سوئیس برگزار شد، 600  نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیأت علمی 40 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور به بررسی زمینه‌های تحقیقاتی مشترک در پنج محور پرداختند.

نشست های تخصصی در محورهای "رشته‌های مهندسی در دوره انقلاب چهارم صنعتی"، "محیط زیست و توسعه پایدار"، "توریسم، هنر و ادبیات"، "علوم پزشکی" و "نوآوری وکارآفرینی" با استقبال شرکت کنندگان در مجموعه تالارهای مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دانشگاه صنعتی اصفهان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و بازدید از دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی و هنر نیز از دیگر برنامه های سفير هیأت بلندپایه کشور سوئيس به سرپرستی دبیر هیأت دولت سوئیس درآموزش، تحقیقات و نوآوری بود.

گفتنی است: نخستین کارگاه همکاری‌های تحقیقاتی پژوهشی ایران و سوئیس به همت دفترهمکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان و میز سوئیس مستقر در این دانشگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.