فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقدامی که رئیس جمهور آمریکا انجام داد برای او در جهان عواقب بدی خواهد داشت.

اقدام ترامپ عواقب بدی برایش خواهد داشت/ ایران، کشور آمریکا را خار و خفیف کرده است

حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدام دولت آمریکا مبنی‌بر خارج شدن از برجام، گفت: کاری که ترامپ انجام داد تکمیل کننده و نمایان‌گر فعالیت اولیه این کشور در برجام بود، چرا که در شروع برجام هم آمریکایی‌ها خود را نشان دادند و با پایبند نبودنشان به مفاد برجام، بدعهدی خود را به نمایش گذاشتند؛ این اقدام نشانگر قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا ازخود تصویر یک کشوربدعهد در ذهن جوامع ساخته است، اظهار کرد: دولت آمریکا در سال‌های گذشته هم نشان داد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نمی‌توان به تعهدات مسئولان این کشور تکیه کرد، همانطور که ابتدا با کشور عراق هم‌پیمان شد و سپس طرح تقسیم این کشور را به امضاء رساند.

آمریکا به متحدانش هم رحم نمی‌کند

نصیرزاده با بیان اینکه دولت آمریکا به متحدین خود هم رحم نمی‌کند، اظهار کرد: چنین کشوری حتی به دوست و متحد خود هم رحم نمی‌کند و به طور قطع به ایرانی که او را به زیر کشیده است و در جوامع بین‌المللی خار و خفیف کرده با دید خوبی نگاه نمی‌کند.

فرماده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مطابق با بیانات مقام معظم رهبری دست دولت آمریکا برای مردم ایران و چه مردمان کشورهای خارجی رو شده است و به طور قطع این حرکت برای دولت ترامپ در جهان بد تمام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار