همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی به مدت یک روز در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

برگزاری همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد رحیم نوروزیان فرماندار مشهد در این همایش گفت: کسب و کار در فضای الکترونیکی مستلزم توجه به سلیقه مشتری است؛ متاسفانه در برخی موارد اقدامات بر اساس پیش فرض‌های گذشته شکل گرفته است که پاسخگوی نیاز‌ها و سلایق امروز جامعه نیست.

وی افزود: بدون توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در فضای مجازی و الکترونیکی نمی‌توان در کسب و کار الکترونیک به توفیقی رسید.

فرماندار مشهدبا اشاره به اختصاص اعتبارات متنوع به اشتغال زایی در حوزه کسب و کار استان گفت: واحد‌ها طرح‌های خوبی ارائه می‌دهند، اما برای بازاریابی کاری انجام نمی‌دهند و طرح در نهایت به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به فیلتر کردن پیام رسان تلگرام، افزود: در ظاهر با بستن تلگرام یک میلیون نفر از این پیام رسان خارجی خارج شده اند که این نشان دهنده لزوم تقویت زیرساخت‌ها در این حوزه و رقابتی کردن پیام رسان‌های داخلی است.

هاشم جلیلی صفریان رئیس موسسه آموزش عالی فردوس، برگزار کننده هم این همایش گفت: از ۱۰۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، ۸۷ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر پذیرش و ارائه می‌شود و قرار است پنج مقاله برتر نیز در مجلات معتبر به چاپ برسد.

انتهای پیام // ف. ن
 

بررسی راههای کسب و کار الکترونیک در مشهد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار