نماینده فلاورجان گفت: معتقدم که استمرار حضور در برجام به نفع کشور نیست، چراکه اروپایی‌ها برده ایالات متحده هستند.

استمرار حضور در برجام به نفع کشور نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ناصری موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سابقه تاریخی ایالات متحده نقض عهد این کشور در معاهدات بین‌المللی را نشان می‌دهد و در این خصوص رهبر انقلاب دلواپسان و دلسوزان نظام نیز بار‌ها تذکر دادند.

وی افزود: در مجلس گذشته به خاطر همین پیش‌بینی صحیح از برخی نمایندگان به عنوان دلواپس تعبیر شد.

نمیانده فلاورجان تاکید کرد: با جدیت می‌گویم استمرار حضور در برجام به نفع کشور نیست، چراکه اروپایی‌ها برده ایالات متحده هستند؛ برجام خسارت محض بوده و دولت بداند هر وقت ماهی را از آب بگیرد تازه است.

وی ادامه داد: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و قابلیت‌های درون نظام و دیپلماسی منطقه‌ای بازار کشور‌های منطقه را به دست گرفت و عقب‌ماندگی ۵ ساله را جبران کنیم تا از این طریق تولید رونق بگیرد و اشتغال زایی کنیم.

موسوی لارگانی بیان کرد: توحش و دیوانگی ترامپ سبب خواهد شد تمامی کشور‌ها و آزادیخواهان دنیا ایالت متحده را طرد کنند، بنابراین باید در اسرع وقت درباره آغاز غنی سازی ۲۰ درصد اقدام شود حتی یک دقیقه تأخیر در این خصوص خیانت به نظام و ملت خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس باید از NPT خارج شویم، زیرا رژیم غاصب صهیونیستی که دارای بمب‌های اتمی است عضو نیست.

علی مطهری نایب رئیس مجل شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم فلاورجان اظهار کرد: اقدام ترامپ نشان داد برجام توافق خوبی بوده که قصد خروج از آن را داشته است.

وی افزود: مسئولان کشور هم اکنون تصمیم مدبرانه‌ای گرفته‌اند و فرصت محدودی به اروپا داده شده که ضمانت مستحکم بیاورند، در این صورت به توافق پایبند خواهیم بود و در مقابل فشار‌های آمریکا نیز ایستادگی خواهیم کرد.

نایب رئیس مجلس در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون زمان وحدت و همدلی است و این مهم نباید وسیله تسویه حساب سیاسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار