بهشتی گفت:۱۵۰هکتارازاراضی دولتی در بخش جعفرآباد برای انتقال معارضین فرودگاه شهرقم درنظرگرفته شده است که این اراضی دارای زیرساخت‌های مناسبی ازجمله آب هستند .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن بهشتی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم،با اشاره به وضعیت معارضان فرودگاه شهر قم گفت:19 معدن، دامداری و مرغداری در محدوده و حریم این فرودگاه وجود دارند که این واحدها معارضان فرودگاه بودند و باید وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف می‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: 150 هکتار از اراضی دولتی در بخش جعفرآباد برای انتقال معارضین فرودگاه شهر قم در نظر گرفته شده است که این اراضی دارای زیرساخت‌های مناسبی از جمله آب هستند و در جای مناسبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مصوب شد که سازمان جهاد کشاورزی استان به معارضان فرودگاه قم به صورت کتبی ابلاغ کند تا آن‌ها به این سازمان مراجعه کنند و ارزیابی و کارهای کارشناسی انجام شود تا معادل عرصه ای که در حریم و محدوده فرودگاه شهر قم دارند، از اراضی دولتی در بخش جعفرآباد به آن‌ها واگذار شود.

وی در پایان یادآورشد: با سرمایه گذاران زیادی مذاکره داشتیم، با یکی از این سرمایه گذاران به پیشرفت خوبی رسیدیم و امیدوار هستیم که بتوانیم با او برای تکمیل فرودگاه شهر قم به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ح

انتقال معارضین فرودگاه شهر قم به بخش جعفرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار