جان بولتون در سخنانی در خصوص همراهی کشور‌های اروپایی با آمریکا و بازگشت تحریم‌های ضدایرانی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد.

ابراز امیدواری جان بولتون درخصوص بازگشت تحریم های ضدایرانی اتحادیه اروپابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا ابراز امیدواری کرد همانگونه که واشنگتن تحریم های ضد ایرانی را بازگرداند، اتحادیه اروپا نیز تحریم های ضدایرانی خود را مجددا علیه تهران اعمال کند.

جان بولتون در مصاحبه با فاکس نیوز ادعا کرد: «ایران به شیوه های مختلفی نشان داده است که نمی تواند نسبت به محدودیت های اعمال شده در توافق هسته ای بی‌توجه باشد. آنچه آنها می خواستند کسب منافع اقتصادی از این توافق بود که اوباما و جان کری این منافع را به آنها رساندند. البته آنها سعی دارند این منافع اقتصادی را حفظ کنند؛ اما من فکر می کنم عملکرد واقعی ایرانی ها، آنها را در جایگاهی قرار می دهد که دوستان اروپایی‌مان نیز همراه با ما تحریم های ضدایرانی را بازگردانند.»

وی در ادامه گزافه‌گویی‌هایش ادعا کرد برجام، برنامه هسته ای ایران را که هدفش دستیابی به تسلیحات هسته ای است، متوقف نکرده است.

شب گذشته دونالد ترامپ با اعلام خروج آمریکا از برجام تمام تحریم های هسته ای ایران را بازگرداند.

انتهای پیام/

مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص تحریم ایران از سوی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار