سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:بازی با استقلال بازی سختی بود و از موفقیت ذوب‌آهن بسیار خوشحالم اما هنوز بازی برگشت در تهران مانده و ما باید برای آن دیدار نیز آماده شویم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از برد تیمش در برابر آبی‌پوشان پایتخت با اشاره به روند بازی اظهار داشت: خوشبختانه در یک روز خوب چه در داخل زمین و چه بیرون از آن جو خوبی حاکم بود و فکر می‌کنم برندگان واقعی بازی هواداران ۲ تیم بودند.

وی از عملکرد مظاهری تمجید کرد و افزود: به رشید مظاهری دروازه‌بان خوب تیممان تبریک می‌گویم چراکه یکی از بهترین روزهای بازی خود را پشت سر گذاشت و نقش عمده‌ای در پیروزی ما در این دیدار داشت و با سیوها و واکنش‌های خود به ویژه در دقایق نخست نیمه اول تیم ما را نجات داد.

قلعه‌نویی پیرامون کیفیت بازی تیمش ادامه داد: بازی دو نیمه کاملا تفاوت داشت. در نیمه نخست ما اصلا عملکرد خوبی نداشتیم ولی با ورود قاسم حدادی‌فر به بازی قدری عملکردمان بهتر شد و در نیمه‌دوم، فشارهایی به حریف وارد کردیم که رحمتی با واکنش‌های مناسب خود یکی از روزهای خود را رقم زد. هرچند قاسم نیز در ابتدای ورود خود مطمئن بازی نکرد ولی با جریان پیدا کردن بازی خود را پیدا کرد و به بازی برگشت. متاسفانه امروز خیلی‌ها در حد و اندازه خودشان بازی نکردند و ما از هر ۳ تعویض خود استفاده کردیم و اگر قانون به ما اجازه می‌داد ۸ بار تعویض می‌کردیم.

وی درباره اهداف ذوب‌آهن در این بازی افزود: ما امروز با دو هدف گل نخوردن و در مرحله بعدی زدن گل و پیروزی به میدان رفتیم و بسیار خوشحالم که موفق شدیم به هر دو هدف خود دست پیدا کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین درباره داوری و اعتراضات تیم حریف به آن گفت: داوران ژاپنی داوران بزرگی هستند و قابل احترام و اگر مشکلی بوده باشد به ضرر ما بوده و ما باید اعتراض کنیم اما به عقیده من مشکل خاصی از نظر داوری در این بازی وجود نداشت.

وی با تشکر از هواداران افزود: از هواداران بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم همواره همین قدر پرشور در ورزشگاه حاضر شوند.

همچنین جئورجی ولیسیانی در این نشست اظهار داشت بازی با استقلال بازی سختی بود و از موفقیت ذوب‌آهن بسیار خوشحالم اما هنوز بازی برگشت در تهران مانده و ما باید برای آن دیدار نیز آماده شویم و امیدوارم از این مرحله نیز صعود کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.