شهردار خاش گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز طرح توسعه فضای سبز شهر خاش با مشارکت مردم آغاز شد.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: شهروندان خاشی میتوانند با مراجعه حضوری به شهرداری و یا پایگاه اطلاع رسانی شهرداری خاش سفارشات خود را ثبت کرده و در کاشت درخت و افزایش فضای سبز مشارکت نمایند.

وی افزود: طرح مشارکتی فضای سبز یکی از روش‌های همکاری و مساعدت شهروندان در زیباسازی شهر بشمار می‌رود.

تمندانی تصریح کرد: پس از ثبت سفارش کاشت درخت و بررسی در شهرداری کارشناسان فضای سبز با مراجعه به محل مورد نظر نسبت به ثبت شناسنامه درخت به نام فرد متقاضی اقدام میکنند.

وی در این خصوص ادامه داد:کارشناسان فضای سبز شهرداری پس از تحویل درخت در خصوص روش‌های نگهداری، آبیاری، قیم گذاری و ایجاد تشتک مناسب درخت به شهروندان مشاوره‌های لازم را ارائه میدهند.

شهردار خاش با تشریح اهداف طرح افزایش سرانه فضای سبز در معابر و محلات سطح شهر گفت: این طرح باهدف استفاده از پتانسیل مشارکتی شهروندان در ارتقاء سطح فرهنگ و نگهداری از فضای سبز برنامه ریزی شده است.

این مسئول گفت: در راستای تحقق این مسئله شهرداری خاش با اجرای طرح‌های مختلفی را در حوزه فضای سبز بدنبال حفظ و احیای فضای سبز شهری با استفاده از ظرفیت مشارکتی شهروندان است، زیرا مشارکت مردم در امر توسعه شهر میتواند زمینه ساز کاهش بسیاری از معضلات و مشکلات شهری باشد.

انتهای پیام/ع

توسعه فضای سبز خاش

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار