مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از استقرار واحد سیار معاینه فنی خودرو در سازمان صدا و سیما خبر داد.

استقرار واحد سیار معاینه فنی در سازمان صدا و سیماسیدنواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اینکه 13 مرکز معاینه فنی در سطح تهران در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: برخی از مراکز ما به صورت 3 شیفت در حال خدمات رسانی هستند، که اگر تعداد مراجعات زیاد شود مطمئنا برای بقیه مراکز هم این کار را در نظر خواهیم گرفت.

حسینی متش افزود: پس از راه اندازی خط اصلی واحد سیار معاینه فنی در میدان نوبنیاد (ایستگاه اتوبوسرانی دستواره)، ستاد مرکزی اقدام به راه اندازی این واحد‌ها در مناطق مختلف استان کرده است. بنابر آمار‌های اعلامی در هر واحد سیار معاینه فنی به بالغ بر ۱۵۰ دستگاه خودرو در روز خدمات رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: پس از گذراندن مراحل تست و آزمایش واحد‌های سیار معاینه فنی این طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و با توجه به موافقت نمایندگان با کلیات آن، اقدام به استقرار یک واحد سیار در پارکینگ مجلس شد تا به ارائه خدمات به نمایندگان بپردازد. با سازمان صدا و سیما نیز مذاکراتی انجام شده و به دلیل تعداد بالای خودورها یعنی حدود هزار دستگاه، تصمیم بر این شده که معاینه فنی سیار هم در آنجا مستقر شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه معاینه فنی صرفا مختص به ادارات و وزارت خانه ها نیست، خاطرنشان کرد: استاندارد خودروها برای استقرار معاینه فنی، 300 عدد خودرو است و هرجایی که احساس کنیم حجم خودروها زیاد است، به مدت 2 یا 3 روز مستقر خواهیم شد.

حسینی منش بیان کرد: خوشبختانه میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی در هفته‌های اخیر کاهش نداشته و آمار‌ها حاکی از آن است که روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو از خدمات مراکز معاینه فنی در سطح شهر تهران بهره مند می‌شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاینه فنی ، خودور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.