معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکبار ورود و خروج ساکنان محدوده طرح ترافیک فارغ از شماره پلاک خودرو آن‌ها رایگان شد.

یکبار ورود و خروج ساکنان محدوده طرح ترافیک فارغ از شماره پلاک خودرو رایگان شد/ تعرفه طرح با اخذ معاینه فنی و شارژ حساب مشمول تخفیف می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: طرح ترافیک سال ۹۷ از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

وی افزود: نرخ طرح ترافیک بر اساس جداول تصویب شده شورای شهر، بین ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۶ هزار تومان خواهد بود که به نسبت نرخ ۴۰ هزار تومانی طرح روزانه سال گذشته کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تعرفه طرح ترافیک بسته به دریافت معاینه فنی برتر، شارژ حساب و تنظیم تردد در ساعات خلوت مشمول تخفیف می‌شود.

پورسید آقایی تصریح کرد: ورود به محدوده طرح ترافیک در صورت عدم ثبت نام در سامانه، مشمول جریمه و لحاظ نرخ طرح ترافیک در عوارض خودرو می‌شود.

وی افزود: ساکنان محدوده طرح ترافیک با ثبت نام در سامانه طرح ترافیک می‌توانند، فارغ از شماره پلاک خودرو هر روز یک خروج رایگان قبل از ساعت ۸:۳۰ و یک ورود پس از ساعت ۱۷ به محدوده داشته باشند.

انتهای پیام/

تعرفه طرح با اخذ معاینه فنی و شارژ حساب مشمول تخفیف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من برای کاری سالی چند بار به تهران میام معمولا جمعه ساعت ۱۲ شب حرکت میکنم صبح نهایت ۵ یا ۵.۳۰ تهرانم پلاک خودم هم زوج است فقط آیا موقع برگشت که ساعت ۱ یا ۲ ظهر میشه آیا به مشکل بر میخورم جریمه میشم؟لطفا راهنمایی کنید متشکر
Germany
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مسافرانی هم که عموما برای مقاصد امور درمانی (بعضا هم صعب العلاج)، گرفتاری های اداری، و ... و یا حتی بدلیل عدم آگاهی به نقشه مناطق طرح ترافیک، وارد این محدوده می شوند، با وجود داشتن پلاک هر شهرستانی که باشد باید یا طرح را از زیر سنگ هم که شده در دیار غربت پیدا کرده و به گاه قیمت خون پدرشان خریداری کنند
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام در طرخ ترافیک جدید در مورد افرادی که طرح دائم گرفته و محل سکونتشان در محدوده است موردی مطرح نشده است که خروج و ورودشان چگونه محاسبه میشود. لطفا مطرح نمائید.
آخرین اخبار