فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی و کاهش ۲۸ درصدی سرقت‌ها و دستگیری ۳۳ سارق در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۳۳ سارق در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری شدند که آمار‌ها بیانگر کاهش ۲۸ درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در نیمه اول اردیبهشت ماه در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق، دستگیری ۱۱ متهم و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی در چند عملیات مختلف بیش از ۵۰۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کردند.

سرهنگ سعادتی در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۷۴ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان حرفه ای درایرانشهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار