بسیج سازندگی ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات برای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی و اشتغال زایی به مردم و بسیجیان استان قزوین پرداخت کرده است.

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اقتصادمقاومتی در استان قزوینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر استان در نشست با اصحاب رسانه گفت: این میزان تسهیلات از سال ۹۲ تا ۹۶ به بیش از ۳ هزار نفر از مردم و بسیجیان استان پرداخت شده است.

سرهنگ اله بداشتی افزود: علاوه بر اعطای این تسهیلات برپایی نمایشگاه‌های دائمی و فصلی برای حمایت از محصولات اقتصادمقاومتی و آموزش بیش از ۳ هزار نفر در زمینه‌های مختلف اشتغال از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

سرهنگ اله بداشتی درادامه گفت: بسیج سازندگی برای بیابان زدایی در ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه الله آباد و آبیک درختکاری کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر استان با اشاره به جمع آوری ۳ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم استان به زلزله زدگان کرمانشاه و توزیع آن گفت : بسیج سازندگی استان برای حمایت از این خانواده‌ها چهارهزار و ۸۰۰ بسته حمایتی در بین خانواده‌های زلزله زده توزیع کرد.

سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان هم در این نشست گفت: یکی از امتیازات بارز بسیج این است که متعلق به هیچ گروه و گرایش خاصی نیست و تنها خط و مشی خود را از از نظام و ولی فقیه دریافت می‌کند.

سرهنگ طاهرخانی افزود: بسیج، چون با بدنه مردمی و تعریفی نامحدود در شرح وظایفش شکل گرفته است در ماموریت‌های مختلف، توانسته وفاداری خود را به نظام ثابت کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان همچنین بیان کرد : بسیج سازندگی یادآور تلاش‌ها و جهادسازندگی است که به نوعی فرصتی را که انقلاب برای خدمت به مردم در مناطق محروم فراهم ساخته است بدون چشم داشت اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

نشست مسئولان بسیج سازندگی قزوین و اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.