قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان قزوین در سال حمایت از کالای ایرانی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رضا رحمانی در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین قزوین، افزود: پارسال هم تسهیلات مناسبی به واحد‌های تولیدی و صنعتی پرداخت شد که در نتیجه آن بسیاری از واحد‌های تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با اشاره به رشد شهرک صنعتی کاشپین آبیک افزود: این شهرک صنعتی با استقبال سرمایه گذاران خارجی روبرو شده است و باید به سمت تبدیل شدن به یک شهرک سرمایه گذاری خارجی پیش برود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین هم در این بازدید گفت: رونق اقتصادی در شهرک صنعتی کاسپین به طور کامل مشهود است و این ظرفیت را دارد که به یک شهرک سرمایه گذاری خارجی تبدیل شود.

منوچهر حبیبی گفت: در کمیسیون لوایح دولت موضوع معافیت مالیاتی شرکت‌های مستقر در این شهرک که تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری از پایتخت قرار دارند، مطرح شده، اما هنور به نتیجه نرسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم گفت: یک هزار و ۳۷۴ قرارداد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین منقعد شده است و هم اکنون ۶۵۱ واحد تولیدی در آن فعالیت می‌کند.

حمیدرضا خانپور ادامه داد: در حال پیگیری اختصاص ۳۰۰ هکتار از اراضی مجاور این شهرک برای راه اندازی شهرک صنعتی خارجی هستیم.

معاون وزیر صنعت، معاون و تجارت به همراه جمعی از مسئولان استان از یک شرکت تولید انواع بیسکویت و ویفر با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی، یک واحد تولیدی در زمینه تولید قطعات خودرو با ۳۰۰ نفر اشتغالزایی، یک کارخانه نیمه کاره در زمینه تولیدی ظروف پلاستکی و نمایشگاه دائمی محصولات شرکت‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

انتهای پیام/

بازدید قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک کاسپین آبیک

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.