فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری قاچاقچیان مکالمات تلفنی اینترنتی از سوی کارآگاهان پلیس فتا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: درپی مراجعه نماینده حقوقی شرکت مخابرات استان مبنی بر قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی و عمل ترمینیشن توسط فرد ناشناس که خسارت ۶ میلیارد ریالی برای شرکت زیرساخت به همراه داشت رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی، یکی از متهمان به قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، اعتراف کرد سیم کارت‌های خریداری شده را به فردی دیگر تحویل داده و در ادامه تحقیقات، متهم اصلی پرونده با هماهنگی قضائی نیز در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ۸ هزار عدد سیم کارت و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی از مخفیگاه متهم کشف شد و افزود: این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به بزه انتسابی و قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان‌های خراسان رضوی، تهران و مازندران از طریق شرکت‌های خارجی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم قضائی و جریمه ۲ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

سردار میرفیضی بر ضرورت ساماندهی و تصویب آیین نامه‌های ارتباطات تلفنی اینترنتی در شرکت‌های مخابراتی برای ناامن کردن فضا برای متخلفان و قاچاقچیان در این حوزه، تاکید کرد.

انتهای پیام /ر

کشف ۸ هزار عدد سیم کارت و تجهیزات الکترونیکی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.