معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام باند زندانیان آزاد شده و در مرخصی با ۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصرعلی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی اعلام خبر وقوع سرقت خودرو در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی سرکرده اصلی این باند را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به تشکیل باند سرقت خودرو با همراهی ۵ نفر از همدستانش که ۴ نفر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند اعتراف کرد.

وی گفت: ساییر اعضای این باند نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت خودرو طی یک هفته گذشته در شهرستان ساری اعتراف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به کشف خودرو‌های سرقتی از مخفیگاه سرکرده و اعضای این باند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان مجهز کرده و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.
انتهای پیام/آ

باند سرقت خودرو در ساری متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار