نفرات برتر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی روستاییان و عشایر جنوب غرب کشور به میزبانی لردگان، معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی ورزشی روستاییان و عشایربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی روستاییان و عشایر جنوب غرب کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در لردگان، معرفی شدند.

در رشته دال پلان این جشنواره، ورزشکارانی از استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان و اصفهان به مقام‌های برتر دست یافتند.

در رشته طناب کشی نیز تیم‎های چهارمحال و بختیاری الف و ب، مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و خوزستان به مقام سوم رسید.

همچنین در رشته کشتی محلی در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم، اکبر عالی محمدی از خوزستان و محمدحسن ترابی از اصفهان به مقام اول و دوم رسیدند و کمال خالدی و جواد میرزایی از لردگان چهارمحال و بختیاری مشترکاً سوم شدند.

در رشته کشتی محلی در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم هم فرج الله بهرامی و حسن جعفری از اصفهان، به ترتیب مقام‌های اول و دوم، و آرش نفر از لردگان چهارمحال و بختیاری و اسماعیل یونسی از اصفهان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی روستاییان و عشایر جنوب غرب کشور به مناسبت هفته جوان و با شرکت پنج تیم از استان‌های خوزستان، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری، در لردگان برگزار شد.

پخت غذا‌های محلی و ورزش‌های بومی و محلی از جمله شال بازی، چوب بازی، سوار کاری و الختر از دیگر رشته‌های این جشنواره بود.

لردگان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

جشنواره فرهنگی ورزشی روستاییان و عشایر در لردگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.