سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار دانش آموز استان از یکم تا ۱۷ اردیبهشت از مراکز فنی و حرفه‌ای استان بازدید کردند.

مهرداد جهاندیده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۶ هزار دانش آموز استان از یکم تا ۱۷ اردیبهشت از مراکز فنی و حرفه‌ای استان بازدید کردند.

جهاندیده طرح بازدید دانش آموزان از مراکز فنی و حرفه‌ای با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این مراکز، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و بیان نقش تاثیرگذار مهارت در ایجاد اشتغال به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: دانش آموزان در این طرح از ۲۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۱۹۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در این بازدید‌ها آموزش‌های کوتاه مدت به منظور آشنایی دانش آموزان با رشته‌های مهارتی، معرفی مهارت‌های منجر به اشتغال و حرفه‌های مختلف و نیز حضور در نمایشگاه‌های معرفی دست ساخته‌های کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان اجرا شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که اشتغال به معنی ظرفیت سازی در جوانان برای سازگاری با مشاغل آینده است لذا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تحقق این هدف بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار