سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نمی‌کند، چرا که ظرفیت‌های وسیعی داریم.

مسئولانآمادگی دارند تا  در صورت بروز تحریم‌ها مشکلات کشور را با قدرت از میان بردارند/اگر آمریکا از برجام خارج شود ایران شرایط بدی را تجربه نمیکندسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان مهلت 90 روزه و احتمال خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی، کشور در شرایط بسیار بدی قرار داشت اما با عزم، همت مردم و مسئولان به خوبی اداره شد.

وی افزود: آمریکا همواره از کارهایی که در حد توان‌اش بوده علیه مردم ایران انجام داده است. آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی را به هر حق و حیله‌ای شکست دهد، لذا برای تحقق این هدف اگر کاری را از قلم انداخته، به طور حتم توانایی انجام آن را نداشته است.

سجادی تصریح کرد: ما نقاط ضعف‌هایی در کشور داشته‌ایم و به لطف خدا موفق شده‌ایم که آنها را مرتفع کنیم و اکنون نیز در بهترین شرایط بسر می‌بیم، چرا که کشور ما حدود 80 میلیون جمعیت، امکانات سرشار و جوانانی نخبه در اختیار دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: باید بدانیم که دنیا تنها در آمریکا و اروپا خلاصه نشده که اقتصاد کشور بخواهد بدون آنها در قهقرا فرو برود. اکنون حدود 190 کشور عضو سازمان ملل هستند و از طرفی ما همپیمانانی نیز داریم که می‌توانیم اقتصاد کشور را به واسطه مراوده اقتصادی با آنها توسعه دهیم.

سجادی گفت: ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نمی کند، چرا که ظرفیت های وسیعی داریم و دولت با برنامه ‌ریزی و تقویت بخش مدیریتی بدون نیاز به آمریکا و اروپا می توانیم اقتصاد خودکفایی داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید نگاه خود را به داخل مرزها معطوف و بین وزارتخانه‌ها هماهنگی ایجاد کند، همچنین مسئولان قوا آمادگی دارند تا با انسجام هرچه بیشتر در صورت بروز تحریم‌ها مشکلات کشور را با قدرت از میان بردارند.


انتهای پیام/

خروج آمریکا از برجام ما را متضرر نمی‌کند/مشکلات اقتصادی با عزم ملی حل شدنی است

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار