یک فعال اصلاح‌طلب گفت:نگران خروج آمریکا از برجام نیستیم زیرا آنان از ابتدای پیروزی انقلاب هر آنچه در توان داشتند علیه ما انجام دادند.

حجت‌الاسلام حسین قیومی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: ما اصلا نگران خروج آمریکا از برجام نیستیم چرا که آنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ما دشمن بوده‌اند و هر آنچه در توان داشتند علیه کشورمان انجام دادند اما موفقیتی کسب نکردند.

وی با اشاره به توطئه‌های بسیار آمریکا علیه کشورمان، ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام ضرری به ما نمی‌رسد چرا که آنان چهار دهه است فشارهایی را به مردم ما وارده کرده اند اما ملت ایران نشان داده که در برابر هر فشار و زورگویی می‌ایستند.

عضو سابق شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: باید در وضعیتی که دشمن بیرونی تلاش خود را برای ضربه زدن به ما دو چندان کرده است ما نیز وحدتمان را بیش از گذشته تقویت کنیم.

قیومی تاکید کرد: جریان‌های سیاسی باید مراقب باشند تا خدایی ناکرده با اقداماتشان وحدت مردم را خدشه دار نکنند آنچه در وضعیت فعلی اهمیت دارد انسجام ملی است نه فتنه انگیزی‌های آمریکا.

وی با تاکید بر اینکه مقامات دولتی اعلام کرده‌اند که نگران تصمیم ترامپ نیستند و طرح و برنامه جایگزین دارند، بیان کرد: راه حل، طی کردن روند فعلی و ایستادگی در برابر آمریکای قلدر، تحقق کامل اقتصاد مقاومتی و حمایت از شعار خرید کالای ایرانی است.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: با تدبیر و مدیریت صحیح باید از توان و ظرفیت‌های داخلی بهره ببریم و از واردات غیر ضروری جلوگیری کنیم.

قیومی گفت: ما فرزندان آن نسلی هستیم که می‌گفتند لباس کرباس تن می‌کنیم اما به پارچه انگلیسی نگاه نمی‌کنیم، این تجربه‌ها را در تاریخ داریم و اگر روش مدیریت صحیح مصرف را به کار بگیریم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اتفاق خاصی با خروج آمریکا از برجام نمی‌افتد/مسئولان در شرایط فعلی منافع ملی را به اولویت‌های جناحی ترجیح دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ تا ٢٥ روز ديگر خواهد مرد،،،،،ما در سال اينده ترامپ نداريم
آخرین اخبار