گازرسانی به ۶۶ هزار خانوار آذربایجان غربی در سال جاری

رئیس واحد برنامه ریزی و کنترل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای گازرسانی به ۶۶ هزار خانوار استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جمشید درستکار، رئیس واحد برنامه ریزی و کنترل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم که به امید خدا در سال جاری با نصب بیش از ۱۰ هزار انشعاب شهری و بیش ۳۵ هزار انشعاب روستایی به ترتیب ۲۶ هزار خانوار شهری و ۴۰ هزار خانوار روستایی ودر مجموع ۶۶ هزار خانوار استان آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
وی افزود: امسال همچنین برای شبکه گذاری ۱۸۵۰ کیلومتری در استان برنامه ریزی کرده ایم که با تحقق آن یک رکورد کشوری در این بخش خواهیم داشت.
درستکار تصریح کرد:در ارتباط با کاهش هدر رفت گاز طبیعی نیز برای مهار ۱۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی و در خصوص فروش گاز به صنایع و محور‌های صنعتی نیز به ۴۵ هزار متر مکعب برنامه ریزی کرده ایم که امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات و همکاری نهاد‌ها و مردم این برنامه‌های مهم محقق شود و ما برای تحقق این برنامه‌ها تلاش داشته و امید زیادی داریم.

رئیس واحد برنامه ریزی و کنترل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اعلام اینکه در سال ۹۶ به ۱۸۸ روستا گازرسانی انجام شد اضافه کرد: با گاز رسانی به این روستا‌ها تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی استان را به ۸۰۱ روستا رسیده است. به طوری که با این پروژه‌ها ۵۶ درصد خانوار روستایی ما در آذربایجان غربی هم اکنون از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.
وی یادآور شد: عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۳۱ روستای استان  نیز آغاز شده است که هم اکنون در سراسر استان در مراحل مختلفی از اجرا قرار دارند؛ که با بهره برداری ازاین طرح‌ها آمار خانوار بهره‌مند ما از گاز طبیعی ارتقا خواهد یافت و به وضعیت بهتری درمقایسه با نرم کشوری دست خواهیم یافت.
انتهای پیام/ح


نصب بیش از ۴۵ هزار انشعاب گاز در آذربایجان غربی در سال جاری

برچسب ها: گاز ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.