مسعود پزشکیان گفت: اتحاد ملی تنها راه مقابله با کار شکنی‌های آمریکا درباره لغو برجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی کانون وکلای دادگستری گیلان در صومعه سرا گفت: در صورت لغو برجام از سوی رئیس جمهور آمریکا، باید اتحاد ملی را برای بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های کشور تجلی دهیم.

وی با تاکید بر وحدت مستحکم مجموعه ارکان حاکمیت با هر گونه گرایش و سلیقه متفاوت افزود: اتحاد و همدلی مسئولان، وحدت ملی را در بستر مقابله با توطئه‌های دشمنان تقویت می‌کند و بی شک مردم نیز در چنین شرایطی حامی منافع ملی خواهند بود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از بندر کاسپین، مجتمع گردشگری دریایی مارینا، آکواریوم در حال ساخت، مرکز تفریحات دریایی و تعدادی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ این منطقه آزاد بازدید کرد.

مسعود پزشکیان در حاشیه این بازدید با تاکید بر تاثیر منطقه آزاد انزلی در اقتصاد منطقه و کشور اظهار کرد: زیر ساخت‌های تجاری و گردشگری و حجم سرمایه گذاری در این منطقه نشان دهنده این تاثیر گذاری است.

وی گفت:  بستر مناسبی برای حضور فعالان اقتصادی در این منطقه فراهم شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نقش مجلس شورای اسلامی در توسعه فعالیت‌های مناطق آزاد و فعالان اقتصادی این منطقه اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی می‌تواند قوانینی را مصوب کند تا تسهیلات لازم در حوز‌های تولید، تجارت، انتقال، واردات و صادرات در اختیار فعالان قرار گیرد و از ایجاد موانع جلوگیری کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حمایت از کالای داخلی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی همراه با افزایش فرصت‌های شغلی نیاز است تا مقررات و قوانین مورد نیاز به در مجلس شورای اسلامی تصویب شود تا فعالان این حوزه با انگیزه بیشتری کار کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تنها راه مقابله با کار شکنی‌های آمریکا اتحاد ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.