رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت استان یزد گفت: محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود.

فروزانی رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت استان یزددر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه در محصولات لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم، گفت: برخی از شرکت‌های شیر پاستوریزه بعضی از محصولاتشان را یا خودسرانه و یا با مجوز ۲ تا ۳ درصد گران کرده‌اند.

وی در خصوص حداکثر و حداقل قیمت لبنیات موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها افزود: پنیر پاستوریزه از نه هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار، پنیر ۴۵۰ گرمی از ۴۵۰ تا ۶۰۰، کره ۱۰۰ گرمی هزار و ۱۰۰، کره ۵۰ گرمی ۹۵۰، کره ۲۵ گرمی ۸۵۰، کره ۲۰ گرمی ۶۰۰، ماست کیلویی دو هزار و ۵۰۰، شیر کیلویی هزار و ۷۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی افراد خودشان دامداری دارند و خودشان شیر را تهیه می‌کنند و یا مستقیم شیر را عرضه می‌کنند، این محصول لبنی را هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۷۰۰ می‌فروشند.

فروزانی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان محصولات لبنی به‌هیچ‌عنوان گران نمی‌شود، اظهار داشت: سعی ما بر این است که این محصولات را ارزان‌تر کنیم تا مشکلی برای شهروندان عزیز پیش نیاید.

وی بابیان اینکه نظارت کامل داریم تا محصولات لبنی گران نشود و شهروندان راحت‌تر محصولات لبنی را خریداری کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه نرخ محصولات لبنی مشخص است، مغازه‌دار باید فاکتور بگیرد و در مغازه ۱۰ تا ۱۲ درصد طبق فاکتور آن را حساب و محصولات لبنی را به مردم عرضه کنند.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات و سوپرمارکت یزد در پایان خاطرنشان کرد: اگر مغازه داری بخواهد محصولات لبنی را گران کند باید مجوز از سازمان صنعت معدن و تجارت داشته باشد و بدون مجوز نمی‌توانند محصولی را گران کنند.

انتهای پیام/ ا

در ایام ماه مبارک رمضان محصولات لبنی به‌هیچ‌عنوان گران نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار