چندین اتوبوس برای انتقال تروریست‌ها و خانواده‌هایشان به شمال سوریه، وارد شهر رستن شده‌اند.

به گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز دوشنبه 17 اردیبهشت چندین اتوبوس برای انتقال تروریست‌ها و خانواده‌هایشان به شمال سوریه، وارد شهر رستن سوریه شده‌اند.

چندین اتوبوس از شهر حماه و از مسیر بین المللی حماه-حمص به شمال شهر رستن رفته اند تا تروریست‌ها و خانواده‌هایشان را از این منطقه خارج کرده و این منطقه را آزاد شده و خالی از وجود تروریست‌ها اعلام کنند.

منابع سوری گزارش داده‌اند که دست کم ۱۰۰ اتوبوس برای انتقال ۴ هزار نفر وارد شهر رستن شده‌اند و تروریست‌ها را به شهر جرابلس در حومه حلب انتقال خواهند داد.

پیش از آغاز روند خارج کردن تروریست‌ها از ریف حمص و حماه جنوبی گروه‌های تروریستی ۶ تانک و تجهیزات نظامی سنگین و مقداری از ذخایر موشکی خود را به ارتش سوریه تحویل داده و به موازات آن یگان‌های پاکسازی ارتش سوریه عملیات پاکسازی مسیر بین المللی حمص-حماه را به پایان رسانده اند.

از ابتدای ماه جاری میلادی توافقی میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح معارض ایجاد شد تا بر اساس آن تروریست‌ها و خانواده هایشان به ادلب و جرابلس انتقال داده شوند و حومه حمص شمالی و حماه جنوبی از وجود تروریست‌ها خالی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان شاءالله داعش از روی زمین ریشه کن بشه
آخرین اخبار