امام جمعه آبادان گفت: آبادان و سرزمین اروند می تواند الگویی مناسب برای رونق کالای ایرانی باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: همانگونه که در اوج جنگ تحمیلی،  نمازهای جمعه آبادان به امامت مرحوم آیت الله جمی، روح پیروزی و امید را از آبادان به تمام کشور تزریق می کرد امروز نیز مردم آبادان و منطقه آزاد اروند می توانند با عمل به دغدغه های رهبر انقلاب و حمایت از  ایرانی، روح حمایت از کارگر ایرانی را به تمام کشور منتقل کند.

به گفته وی، با بهره مندی کامل از مزیت ها و تسهیلات منطقه آزاد اروند می تواند علاوه بر حمایت از تولید و اشتغال داخلی در زمینه صادرات محصولات داخلی به جای واردات محصولات خارجی نیز گامهای موثری برداشت.

امام جمعه آبادان افزود: متاسفانه گاهی شنیده می شود که برخی ادارات آبادان در حالیکه اقلام مورد نیازشان را می توانند از کارخانجات تولیدی آبادان که هم ضمانت و هم خدمات پس از فروش دارد، تهیه کنند، در صدد ورود آن از خارج کشور هستند.

ابراهیمی پور از دستگاههای اجرایی و شرکت های مختلف شهری خواست تا اقلام مورد نیاز خود را با اولویت تامین از شرکت ها و کارخانجات شهری (واقع در شهرکهای صنعتی) به انجام برسانند تا با این اقدام ضمن حمایت از کالای ایرانی، مانع از رکود کار کارخانجات تولیدی منطقه و بیکاری جمع زیادی از افراد شاغل در این کارخانجات شوند.

انتهای پیام/د

حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.