رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو 206 در مسیر پل پنجم این کلانشهر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ساعت 12 و 56 دقیقه امروز، 17 اردیبهشت ماه گزارش آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو 206 در مسیر پل پنجم به سامانه 125، اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه اذعان کرد: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش آتش سوزی با امکانات و تجهیزات تخصصی از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

تراب پور با بیان اینکه خودرو پژو 206 در حین حرکت در خیابان دچار آتش سوزی شده بود، اذعان داشت: سرنشینان خودرو قبل از حضور آتش نشانان از داخل خودرو خارج شده بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه خودرو پژو206 از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد، افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیر و قطع برق و گاز خودرو، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار و از بروز خسارت بیش تر جلوگیری نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را نشت روغن هیدرولیک فرمان خودرو اعلام کردند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه سبب مصدوم شدن یا مرگ شخص یا اشخاصی نشد.

انتهای پیام/گ

پژو 206 در آتش سوخت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.