جانشين فرمانده انتظامی كلانشهر اهواز گفت: 2 نفر از عوامل آتش سوزی قهوه خانه ای در منطقه لشكر آباد این كلانشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عيدی، جانشين فرمانده انتظامی كلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره وقوع درگيری در يک قهوه خانه در منطقه لشكر آباد اهواز طی شامگاه گذشته اظهار داشت: عوامل گشتی نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرفين درگيری با رؤيت ماموران از محل مذکور متواری شدند، تصریح کرد: با توجه به اهميت پرونده دستورات ويژه جهت شناسايی و دستگيری عاملان درگيری به واحدهای گشتی اطلاعاتی و ماموران انتظامی ابلاغ گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اينكه آتش سوزی قهوه خانه توسط مالک آن انجام شده است اذعان داشت: صاحب قهوه خانه به منظور گمراه كردن ماموران، ساعت 6 صبح امروز در حاليكه صورت خود را پوشانده بود با چاقوی كه در دست داشت اقدام به آتش زدن قهوه خانه خود کرد.

جانشين فرمانده انتظامی كلانشهر اهواز بیان کرد: با هوشياری ماموران و بررسی سرنخ های بجا مانده مشخص شد عامل آتش سوزی مالی قهوه خانه بوده كه با همدستی شاگردش دست به اين اقدام زده است.

سرهنگ عيدی به کشف خودرو مالک قهوه خانه، يک تيغه چاقو و يک عدد روبند اشاره کرد و گفت: متهم در تحقيقات پليس به جرم ارتكابی با همدستی شاگردش اعتراف نمود.

انتهای پیام/گ

عوامل آتش سوزی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار