مدیر عامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین گفت: برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه نفتی و صدور ضمانت نامه برای آن‌ها در نمایشگاه نفت حضور پیدا کرده ایم.

حضور صندوق های خطر پذیر در نمایشگاه نفت برای کمک به شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و‌سومین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد معرفی به روز ترین محصولات حوزه نفت و گاز کشور و تعریف همکاری با شرکت های بین المللی در راستای رفع نیاز های کشور در این حوزه و بهره برداری از توان داخلی کشور در سال حمایت از کالای ایرانی آغاز به کار کرده است؛ در این میان نقش شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه نفت و گاز و صندوق های خطر پذیر و جسورانه هم بسیار پر رنگ دیده می‌شود.

نقش شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت

شرکت های دانش‌بنیان بسیاری در حوزه نفت و گاز وجود دارند که تجهیزات مورد نظر این حوزه و با محصولات مورد نظر را تولید می‌کنند همچنین صندوق های خطر پذیری که سبب رشد این شرکت‌ها می‌شوند برای کمک به دانش‌بنیان ها و در راستای تجاری سازی محصولات در این نمایشگاه حضور یافتند.

یکی از این صندوق های خطر پذیر صندوق توسعه فناوری های نوین است که امسال در نمایشگاه برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان حضور یافته است.

روح الله میرامینی مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با فعالیت این صندوق در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی گفت: ما برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه های نفتی در این‌ نمایشگاه حضور داریم.

صدور ضمانت های معتبر برای شرکت‌های دانش‌بنیان

وی در رابطه با خدماتی که این صندوق به شرکت می‌دهد، گفت: هریک از شرکت‌های دانش بنیان برای بهره مندی از خدمات مالی مانند ضمانت نامه های مشارکت در طرح های فناورانه نفتی کافی است به غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین در نمایشگاه سر بزنند.

میرامینی یادآور شد: صدور ضمانت نامه به عنوان بازوی کمکی برای فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان است و سبب کمک به این شرکت‌ها جهت ادامه راهشان می‌شود و به همین دلیل است که ما از آن با عنوان خدمتی بزرگ یاد می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار