وزیر بهداشت گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر هیئت دولت به استان برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه در نظر گرفته شده است.

بودجه 400 میلیارد ریالی دولت جان تازه ای به بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه بخشیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: البته این بدان معناست که ارائه تخصیص و تامین و جذب اعتبار روند خوبی را طی کند و در این صورت چنانچه پیمانکار تکلیف خود را انجام دهد و ناظر اعتبار را به موقع برساند این پروژه در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مشکل بیمه‌ها گفت: در آمد و هزینه‌ها در بیمه‌ها همخواتی ندارند و بخشی از این مشکل به سوء مدیریت طرفین برمی گردد و بخشی دیگر متوجه قانونگذار و دولت است که تلاش می‌کنیم با الکترونیکی کردن خدمات درآمد و هزینه‌ها را کنترل کنیم تا بیمه‌ها دچار مشکل نشوند.

وزیر بهداشت افزود:برای حاشیه شهر‌ها به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک مراقب بعنوان خرید خدمت در این مراکز فعالیت می‌کنند که اکنون ۵۰ هزار نفر نیرو با این عضویت مشعول به فعالیتند و اگر کار خود را متعهدانه و صحیح انجام دهند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ هزار نیروی قراردادی در بدنه وزارت بهداشت فعالیت دارندگفت: اگر هر کدام بعنوان نیروی رسمی استخدام شوند باری از دوش ما برداشته می‌شود، زیرا پرداخت حقوق این افراد از محل منابع وزارتخانه است و در صورت تبدیل عضویت از خزانه حقوق دریافت خواهند کرد.

قاضی زاده همچنین در سفر یک روزه خود به تربت حیدریه ۲۶ پروژه عمرانی حوزه سلامت را افتتاح و از پروژه‌های در حال احداث حوزه سلامت در شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه بازدید کرد.

انتها پیام//ح. ص
 

نشست خبری وزیر بهداشت در تربت حیدریه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.